moasjostrand.blogg.se

för dig

Publicerad 2014-06-18 14:42:47 i Allmänt,

min pappa, är världens bästa pappa. som alla vet så bor han i Dubai och har gjort det i 7 år nu. visst det är tufft och häftigt att han bor där, men just nu är det bara jobbigt och svårt. att knappt träffa sin pappa i 2 veckor per år är jobbigare än vad man tror. senast jag träffade min pappa var i somras i 2 dagar. dom dagarna var dom bästa på hela sommaren. får sms från pappa "jag saknar dig min underbara dotter" det känns i hjärtan. för jag och alla mina vänner vet vad min pappa har gjort mot mig, men han är fortfarande min pappa och jag älskar honom och jag saknar honom massor. när livet bara känns piss så tänker jag "ta mig till dubai" "jag vill flytta till pappa" osv.
det här är så sjukt jobbigt. men pappa, du ska veta att du är den som har hjälpt mig och peppat mig som mest. jag älskar dig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela